Muffinki cynamonowe z suszoną śliwką i rodzynkami.

Znów muffiny, tak, bo zjadłam ostatnie i chciało mi się jeszcze..Dziś trochę inne, na słodko, cynamonowo.

kolejny autorki przepis
/muffiny pszenno-żytnie z otrębami owsianymi, cynamonem, suszonymi śliwkami i rodzynkami/

Przepis na 6szt.
Składniki suche:
- 1/2 szklanki mąki pszennej
- 1/2 szklanki mąki żytniej
- 2 łychy otrębów owsianych
- cynamon (ja dodałam 2 łyżeczki mielonego+dodatkowo starłam na tarce świeżą laskę cynamonową (też około 2 łyżeczki)
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia
- 1/2 łyżeczki soli

Składniki mokre:
- 1 duże jajko
- 1/3 szklanki mleka
- 3 łychy roztopionego masła

dodatkowo:
- dodałam ponad pół szklanki drobno pokrojonych suszonych śliwek i rodzynek ( w proporcji 2:1)

Wykonanie:
Składniki suche mieszamy razem, w oddzielnym naczyniu łączymy składniki mokre (wszystkie w tem.pokojowej). Następnie obie masy łączymy razem dodając suche do mokrych. Wrzucamy śliwki i rodzynki, mieszamy, nakładamy do foremek. Na koniec posypałam je jeszcze świeżo startym cynamonem. Pieczemy około 30min. w nagrzanym piekarniku w tem. 200 stopni.
Wyszły cudowne<3
Smacznego.:D




Wypieki idealne Smakołyki na pikniki

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty