13! wytrawan owsianka

Straaaasznie długo jakoś zeszło mi z dzisiejszym śniadaniem, sama nie wiem czemu, ale do rzeczy....
Zainspirowana śniadaniowymi inspiracjami ;) postanowiłam zrobić dziś owsiankę na wytrawnie, a co tam przecież ja lubię, nawet wolę wytrawne, konkretne śniadania.
I krótko podsumuję, tak lubię wytrawne śniadania, ale nie wytrawne owsianki. Owsianki muszą być na słodko z owocami lub saute, ta wersja mi po prostu nie podeszła. Ale zjadłam, ale dodam ... i raczej nie powtórzę.

/owsianka na zielonej herbacie: płatki owsiane i zarodki pszenne+awokado+ser feta do tego micha sałatki: ser feta, awokado, sałata lodowa, masłowa, pomidory, cebula, czerwona papryka, rzodkiewki/





Komentarze

  1. nigdy jeszcze nie spróbowałam nie-słodkiej owsianki, pora to zmienić!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wyobrażam sobie smaku nie słodkiej owsianki.. ale plus dla Ciebie za odwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No... z takimi jak Twoje dodatkami, to i mnie by taka owsianka 'nie podeszła'... ale ogólnie na wytrawny sposób uwielbiam! - z kapuścianką, szpinakiem, marchewką *mniam*

    Grunt, to odpowiednio przyrządzić ;P

    Pozdrawiam!
    N.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też właśnie obawiałam się, że to połaczenie jest nie dla mnie ;p.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty