22! Pokaż śniadanie - ostatni raz.

Może nie ostatni, ale na pewno nie będę robić tego co dzień, od czasu  do czasu, gdy będzie coś godnego do pokazania ;), ale dzisiejsze śniadanie było cudowne, takie poniedziałki lubię!

/ trzy kawałki tarty żytnio-pszenno-otrębowej z prawdziwą grecką tłustą feta, brokułem, cebulą i czarnymi oliwkami/, a w oczekiwaniu na piekącą się tartę .../pół wędzonej makreli+warzywa/



Te zdjęcia tego nie oddają, ale ta tarta była przepyszna!! Niedługo dodam przepis, polecam gorąco  wszystkim!


 

Komentarze

  1. Protestuje- wymagam śniadań chociaż 3 razy w tygodniu!
    A tak na poważnie to zazdroszczę śniadania- brzmi pysznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że trzy razy w tygodniu to dobra proporcja ;), zobaczymy, co będzie do pokazania i jak czas pozwoli.

      Usuń
  2. uwielbiam Twoje dzisiejsze dodatki!!! :O <3
    ja też nie mam niestety czasu i odpowiednich sniadan codziennie żeby dodawać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam z niecierpliwością na przepis, bo ta tarta wydaje się być genialna!! chyba, że załapię się jeszcze na kawałeczek?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, jeszcze trochę zostało;)
      Albo lepiej!!!, przyniosę na tego grilla, na którego mam przyjść:D

      Usuń
  4. Mmm, fata z brokułami to świetne połączenie, o tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm, jakie cudne polaczenie smakow! :) mniam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudo! ;o czekam na przepis, uwielbiam połączenie oliwek i fety ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym lubiła poniedziałki, gdyby mi ktoś taką tartę serwował ;) czekam niecierpliwie na przepis!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię taką sałatkę- ale jeszcze nigdy nie umieściłam jej na kanapce ; )
    No tu już wiem co jutro na kolacje ; )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty