Wiosennie ;)

Późny, wiosenny, sycący i ciepły, a zarazem bardzo lekki obiad.....

młoda kapusta z koperkiem, a do niej kurczak przyprawiony bazylią i pieprzem ziołowym, wszystko uwieńczone świeżą pietruszką


Przygotowanie kapusty jest bardzo łatwe, należy pokroić ją i po prostu ugotować, choć zajmuje to niestety trochę czasu. Doprawiamy wedle uznania, ja dodałam dużo koperku. Do samej kapusty nie dodawałam już mięsa, bo wiedziałam że znajdzie się obok. Choć z początku miałam zamiar smażyć kurczaka ( jak zawsze ;) ), dziś wyjątkowo zdecydowałam się na bardzo lekką i dużo SZYBSZĄ wersję. Gdy kapusta była już prawie gotowa, zamarynowanego i przyprawionego kurczaka wsadziłam do garnka z kapustą.
Przydałby się młody ziemniaczek z koperkiem... ale uciekł ze zdjęcia :D


Młoda kapusta

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty