A dziś recenzja.

Testuję dziś dla was coś nowego. Jest to napój ryżowy wyprodukowany przez firmę Alpro, który uwaga(!!!) w swym składzie nie zawiera mleka i soi, a może być stosowany jako jego zamiennik, dla tych którzy go nie lubią lub nie mogą pić.
"Jest wykonany z ryżu o najlepszej jakości,.... jest słodki, gładki i kremowy. Nie zawiera sztucznych dodatków smakowych, barwników ani substancji słodzących.
Ma wyłącznie cudowną, dobroczynną moc niewielkiego ziarna w płynnej postaci."

Taką informację znajdziemy na stronie producenta, a jak jest w rzeczywistości?
Patrząc na skład:
 woda, ryż (12%), olej słonecznikowy, fosforan triwapniowy, maltodekstryna, emulgator (lecytyna rzepakowa), sól morska, aromat), stabilizator (guma gellan), witaminy* (ryboflawina (B2), B12, D2), regulator kwasowości (fosforan dwupotasowy)
wszystko się zgadza, a jaki jest smak? Prawda jest taka, że o gustach się nie dyskutuje ;) i na pewno jednemu przypadnie bardziej innemu mniej, jeśli chodzi o mnie to zdecydowanie zostaję jego fanką, jest rzeczywiście bardzo delikatny, kremowy i lekko słodkawy, z nutą ryżową. Doskonale smakuje sam jak i użyty w zastępstwie mleka. Spokojnie więc mogę go wam polecić.


wartość energetyczna 100ml: 61kcal/256kJ
cena: około 9-10 zł za 1l

W najbliższym czasie przedstawię wam przepis z wykorzystaniem napoju ryżowego Alpro, a już dziś użyłam go do klasycznej owsianki, zamiast mleka oraz przygotowałam budyń, który wyszedł idealnie.
Pozdrawiam!!!

Komentarze

  1. Widzę że i Ty go testowałas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dodam,że kupiłam napój owsiany i był lekko mówiąc bleee więc się nie skusze na takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, nie wiem, napoju owsianego nigdy nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty