Pancakes number one - z melonem.

Dzisiejsze śniadanie do łóżka ;)

 pancakes na serku homo z melonem w środku i obok / z serkiem homo / z cukrem


Przepis na jedną porcję ( około 6 sztuk):
- 150 g serka homogenizowanego ( u mnie naturalny)
- 3 kopiaste łyżki mąki ( użyłam pszennej pełnoziarnistej )
- kopiasta łyżka otrębów ( dowolnych, u mnie owsiane )
- i równie kopiasta łyżka ;) wiórek kokosowych
- jajko
- melon

Wykonanie:
Do miski wrzucić wszystkie składniki oraz część pokrojonego w kostkę melona  i dokładnie wymieszać, smażyć na nagrzanym teflonie lub na niewielkiej ilości tłuszczu. Podawać z dowolnymi dodatkami.
( na zdjęciu pancakes zrobione z większej ilości składników )

A na drugie śniadanie była powtórka :D



Komentarze

  1. Bardzo fajny blog :) Mam zamiar zaglądać regularnie.
    Jakiej firmy mąkę pełnoziarnistą używasz? Pytam, bo jestem pod wrażeniem Twoich drożdżowych wypieków na tej mące. Moje nigdy tak nie wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa ;)
    Nie robiąc oczywiście żadnej reklamy :D używam najczęściej mąki pszennej pełnoziarnistej firmy Lubella.
    Co do ciasta było przepyszne i na prawdę jest bardzo proste.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odpowiedź. Jeszcze nigdy nie wyszło mi ciasto drożdżowe z mąki pełnoziarnistej, dlatego byłam ciekawa jakiej używasz. Zawsze jest zbite i twarde. Za to z mąki pszennej zawsze wychodzi idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rowniez uzywam lubelli i zawsze wszystko mi ladnie rosnie, takze polecam :)
    A placuszki wygladaja bardzo smacznie i puszyscie, az chce sie skubnac jednego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty