Sałatka z jajkiem na półtwardo.

Bardzo szybka, prosta, smaczna dla każdego...

Chyba jajko na półtwardo to moje prawie ulubione. Do kanapek preferuję na miękko, ale czy do sałatki musi być na twardo? Wcale nie.

sałatka z jajkiem na półtwardo


Porcja dla jednej osoby:
 - 2 duże jajka ugotowane na półtwardo
- duży pomidor
- cebula dymka
- szczypiorek
- sałata ( u mnie lodowa i masłowa)
- świeża pietruszka
- przyprawy ( u mnie tylko pieprz ziołowy )
- inne warzywa wedle uznania

Ilość warzyw wedle uznania.
Umyć, pokroić, wrzucić do miski, przyprawić i wymieszać, na koniec na wierzchu ułożyć jajka.
Smacznego ;)

Komentarze

  1. Uwielbiam takie sałatki mmm! Ostatnio brakowało mi na nie czasu,ale koniecznie do nich wracam-bez dwóch zdań ot co!

    Dziękuje za odwiedziny. Ostatnio sesja mnie pochłonęła i brakowało mi czasu na poodwiedzanie wszystkich =)
    Muszę się u Ciebie rozejrzeć! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło, zapraszam!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty