Niczym tatar z łososia.

Kolejna prosta sałatka, na szybko i smacznie, może być dodatkiem lub stanowić samodzielne danie.

sałatka z łososiem wędzonym na zimno



Przepis na porcję ze zdjęcia, dla jednej osoby:
- około 100g wędzonego łososia sałatkowego
- 1/2 dużego pomidora
- cebulka dymka
- sałata masłowa
- sałata lodowa
- świeża pietruszka

Wykonanie:
Sałaty umyć, porwać i rozłożyć na dużym obiadowym talerzu ( jak na zdjęciu), rozłożyć łososia, pokroić pomidora, cebulkę, ułożyć, posypać obficie świeżą pietruszką.
Doprawić wedle uznania. Ja już nie doprawiałam, jakoś nie mam ochoty na tonę przypraw, ostatnio mi przeszło. Mój łosoś był z dodatkiem cytryny, a nie chciałam nadmiernie doprawiać by wyraźnie czuć delikatny smak łososia, pietruszka wystarczy.

Godzina 22.00 siedzę w szlafroku, niedziela, teoretycznie dzień wolny. Czytam wasze blogi szukając inspiracji, robię sałatkę na/do kolacji, przeglądam net. Opadam z sił, jestem tak zmęczona, a przecież dziś nie zrobiłam nic konkretnego, po raz kolejny widzę jak strasznie rozwala mnie i mój dzień nieprzespana noc ( druga z rzędu ). Oj..obym dziś się wyspała...Sałatka była miłym zakończeniem dnia...dawno nie jadłam łososia, a to tak zdrowa i pyszna ryba, polecam wszystkim!



Pomidorowe inspiracje

Komentarze

Popularne posty