Pełnoziarniste muffiny z masłem orzechowym.


Szybkie i pyszne, jeszcze ciepłe, proszę się częstować ;P



 Przepis na 6szt.
Składniki:
- 1 szklanka mąki pszennej pełnoziarnistej
- 1/2 szklanki mleka
- 4 duże, czubate łyżki masła orzechowego (użyłam masła typu crunchy) 
- 4 łyżki dowolnego oleju
- 4 łyżki drobnego cukru do wypieków
- 1 jajko
- 1 łyżeczka sody oczyszczonej


Wykonanie: 
W misce łączymy dokładnie jajko, mleko, olej i masło orzechowe. W osobnym naczyniu łączymy składniki suche czyli mąkę, cukier i sodę. Suche wsypujemy do mokrych, mieszamy wszystko razem, nakładamy do foremek. Ja piekłam w silikonowych przez 20min. w tem. 180 stopni. Mniam! :D





Śniadania do pracy/szkoły Szybkie ciasta - edycja Jesień 2013

Komentarze

  1. widzę masło orzechowe i długo nie trzeba mnie namawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te wypieki wydają się takie przerażające a to nie jest nic trudnego. Można zabrać do pracy takie przecudne muffiny z rewelacyjnym nadzieniem :) Pyszne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, kiedyś też tak myślałam, a okazuje się, że są łatwe, szybki i przyjemne ;)

      Usuń
  3. z masłem orzechowym? mm muszą być pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z masłem orzechowym.. Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ... muszą być bardzo apetyczne :)
    Skusiłabym się na choćby jedną.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, pycha. Idealne na śniadnaie, muszę sobie kiedyś zaserwować do pracy :)
    Dziękuje za udział w akcji, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. częstuję się ! a mogę wszystkie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zainspirowałaś mnie! uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne Ci wyszły :) Muffinki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze ciasteczka ze ślicznych foremek :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty