Faszerowane pomidory.

Ciepła, smaczna i efektowna kolacja. Smakowało.Na pewno do powtórzenia.

/pomidory faszerowane cukinią i kiełbaską pod serową pierzynką podane z cukinią i pieczonymi ziemniakami/


Posiłek szybki i łatwy do zrobienia. Bez szczegółowego przepisu. Wystarczy wydrylować delikatnie duże pomidory i nadziać tym na co ma się ochotę. Najczęściej spotykanym nadzieniem jest mielone mięso z ryżem, ale z racji tego, że miałam w lodówce przepyszną kiełbaskę nie mogłam jej nie wykorzystać, ryż również sobie darowałam bo pomidorki zjedliśmy z pieczonymi ziemniakami.
Tak więc wsadziłam do środka przesmażoną na maśle i dobrze przyprawioną cukinię oraz kiełbaskę i sporo natki pietruszki. Plaster sera do środka i kilka paseczków na wierzchu.
Smacznego!

Komentarze

  1. Ciekawy pomysł... Muszę kiedy nafaszerować czymś pomidory :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od dawna mamy takie robić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. faszerowane pomidory to jest naprawdę fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię faszerowane warzywa, można z nich wyczarować wiele pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam faszerowane warzywka!
    A ile lat byś mi dała :D ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty