60! pieczona cynamonowa owsianka z cukinią


Uwielbiam cukinię to jest nie do ukrycia, ale nigdy nie jadłam jej z owsianką choć jest to dość znane połączenie, postanowiłam spróbować ale.. w wersji pieczonej, wyszła super, na pewno  do powtórzenia.



Przepis na 1 porcję pieczonej owsianki, a raczej orkiszanki :)
Składniki:
- 50g płatków orkiszowych
- 1 łyżka otrębów (użyłam żytnich)
- 2 łyżki jogurtu naturalnego
- 1 jajko
- 1 cukinia
- 1/3 łyżeczki sody
- cynamon
- wiórki masła

Wykonanie:
Płatki i otręby mieszamy z jajkiem, dodajemy starta na drobnych oczkach cukinię, cynamon i  jogurt wszystko razem mieszamy. Naczynie do zapiekania smarujemy masłem i wykładamy masę, wierzch posypałam dodatkowo cynamonem i obłożyłam wiórkami masła.
Pieczemy około 30min. w 180 stopniach, zjadłam tą owsiankę z ricottą oprószoną cynamonem i z warzywami. Pycha, wierz zapieczony na chrupiąco, miękki środek, duuużo cynamonu...Polecam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty