Pstrąg inaczej i niedźwiedzia czosnek.



/naleśniki z sosem pomidorowym, pieczonym pstrągiem, warzywami i czosnkiem niedźwiedzim/






Jedną z przypraw jaką otrzymałam od firmy Skworcu jest czosnek niedźwiedzi , już samo zdjęcie na ich stronie wydawało mi się dość dziwne, zielone drobinki, listki...???
Nie znałam tej przyprawy, a czosnek to czosnek i tylko jedna struktura była mi znana.
A ten pachnie hm...czosnkowo i tak też smakuje ;p pasuje idealnie do wytrawnych dań, razem z moją drugą połówką jesteśmy wielkimi fanami czosnku i cebuli więc ta przyprawa bardzo się nam spodobała.
A wracając do pstrąga, była kolacja pieczony pstrąg było smacznie, ale zostało trochę rybki i co z nią zrobić? wsadzić do naleśników, mniam!
Tradycyjne naleśniki (na nie każdy ma swój własny sposób) posmarowałam sosem pomidorowym, dodałam warzywa, sporo czosnku niedźwiedziego i ułożyłam kawałki pieczonej ryby, odsmażane były najlepsze.
Zachęcam was do różnych smakowych kombinacji i szukania nowych doznań kulinarnych.


Miłego weekendu :D





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty