Migdałowy sernik z ricotty, migawki i wspaniała paczka.


Dziś mam sporo do przekazania, zacznę od sernika....




I chyba już mówić więcej nic nie trzeba ;p
Serniczek przepyszny, a oprócz niego ...

 



I teraz najważniejsze...


Rozpoczynam właśnie współpracę z fantastyczną firmą Skworcu, zacznę od tego że przesyłkę dostałam w ekspresowym tempie. Ale o zawartości wam nie powiem ;p już nie długo przepisy z tymi produktami, a tym czasem zajrzyjcie na ich stronę, ja jestem pod wrażeniem ilości i różnorodności kaw, herbat, bakali, przypraw.....




Komentarze

  1. Sernik... pyszności... I gratuluję wspópracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko prezentuje się fantastycznie :) zarówno część kulinarna, jak i ta mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pysznej współpracy:) Czekam na przepisy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sernik wygląda baardzo zachęcająco ;) gratuluje współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a z czym ten serniczek? <3
    miłego próbowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z migdałami ;)
      Będę doskonalić przepis, piec jeszcze raz i wtedy dodam go jeszcze raz z dokładnym przepisem.

      Usuń
  6. Czekam na te pyszne herbatki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję Ci tej współpracy :)))
    zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sernik<3 i kartofelki chcę ( to chyba one tam są ? xD ) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje, też właśnie dostałam od nich paczkę :) naprawdę świetne mają produkty

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty