Najzdrowszy i najlepszy czekoladowy krem.


Już raz go jadłam do omletu, tym razem solo, łyżeczką, jest numerem 1 ze wszystkich słodkich smarowideł:)




*Składniki:

- 1 awokado
- ok. 1 łyżka naturalnego kakao
- ok. 1 łyżka miodu

Wykonanie: 

Miskujemy/blendujemy awokado z kakao, następnie tak jak ja polewamy miodem lub jak niektórzy preferują miód dodajemy przed lub w trakcie blendowania. Smarujemy kanapki, omlety, placki, naleśniki, gofry.....lub łyżeczką do buzi, siup :D

*Balansujemy i zmieniamy ilości składników wedle uznania.

Komentarze

  1. ja zamiast awokado, daję banany :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam również Twojej wersji, ale ta z awokado chyba bardziej do mnie przemawia ;)

      Usuń
  2. no ja też wolę z bananem , awokado nie lubię ,ale zdrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam tytuł i wiedziałam, że będzie o nim! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. i tylko 3 składniki? no to lecę dzisiaj po avokado ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe, nie wpadłam na to, że można tak zrobić krem, super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę lubię ten krem :) No i ten, który polecam Karmel-itka, zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, widziałam już gdzieś podobny, ale z dodatkiem banana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowe ale niezła bomba kaloryczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko same dobre kalorie, jedz wyjdzie Ci na zdrowie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty