Babeczki z musli Lo z owocami bez cukru.


Czyli prawie babeczka z musli, świetnie sprawdza się jako przekąska lub dodatek do np. śniadania czy też na mały deser.
Dość improwizacyjnie...




Przepis na 6szt.(jak na zdjęciu):
Składniki:

- mąka żytnia
- 1 jajko
- 1łyżeczka sody oczyszczonej
- 1/2 szklanki mleka
- 4 łyżeczki naturalnego kakao
- *słodzidło ;) (miód/cukier/stewia/ksylitol itp.)

Wykonanie: 

Nie podałam dokładnych ilości w składnikach ponieważ w tym wypadku moją miarką był duuuuuży kubek. Najpierw wsypałam do niego musli, które zapełniło prawię połowę, następnie mąkę żytnią i już kubek był zapełniony ponad 3/4 objętości, potem trochę otrębów i gdy był już z górką wsypałam jego zawartość do miski, dodałam sodę i kakao. W oddzielnym naczyniu wymieszałam mleko z jajkiem, a następnie dodałam suche składniki do mokrych i wymieszałam. Następnie masę nałożyłam do foremek i piekłam 35min. w tem. 180 stopni.
Łatwo i szybko! A ja chyba znalazłam sposób jak wykorzystać musli!


* Jeśli ktoś ma ochotę proszę słodzić ;p ilością wedle uznania. A jak ktoś lubi na słodko, a słodzić nie chce to polecam np. zjeść taką muffinkę z nutellą, masłem orzechowym, miodem, dżemem itp.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty