42! Mega wariacja na temat placków. Pancakes na coli z masłem orzechowym i orzeszkami ziemnymi.

To był impuls...

były dobre!

/pełnoziarniste pancakes na coca-coli z masłem orzechowym i orzeszkami ziemnymi/


A nawet na coca-coli light bo tylko taką miałam ;p

Przepis na 1 porcję (jak na zdjęciu) :
Składniki: 

- trochę więcej niż pół szklanki mąki pszennej pełnoziarnistej
- tyle samo coca-coli
- 1 jajko
- 1/4 łyżeczki sody
- 1/4 łyżeczki cukru
- 1 łyżeczka oleju + olej do smażenia
dodatki:
- masło orzechowe
- orzeszki ziemne

Wykonanie:
Wszystkie składniki mieszamy i smażymy z dwóch stron na rozgrzanym oleju. Podajemy z dodatkami.

  

 

Wczoraj kupiłam pierwszy raz masło orzechowe i ....szczerze się rozczarowałam myślałam, że to będzie coś słodkiego...hm...no w sumie ja nie mówię, że jest nie dobre, jest PYSZNE! nie można przestać go jeść. Zdecydowałam się na masło firmy Felix. I teraz pytanie do masłowych maniaczek ;p jakie masło jest waszym zdaniem najlepsze?  które warto kupić?

Komentarze

  1. z colą ,wow ! fajne placuszki wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy zaliczam się do masłowych maniaczek, ale tego które masz akurat zdecydowanie ni epolecam.
    Radzę zarżeć na etykietkę (% orzechów) i wybrać jednak inne, chociażby Sante, M&S czy Lidlowskie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty