Dyniowe pancakes.

Dziś jedzone po raz kolejny, bo zapas dyni w lodówce....choć trochę inne niż wczoraj;p


Przepis na jedną porcję:
Składniki:
- dynia
- 1 duże jajko
- 1 łycha mąki (u mnie pszenna)
- 1 łyżka oleju
- przyprawy (u mnie curry i czerwona słodka papryka)

Wykonanie:
Dynię ścieram na tarce na dużych oczkach, dodaję mąkę, żółtko i przyprawy, dokładnie mieszam. Białko ubijam na sztywno z odrobiną soli i dodaję do masy, wszystko dokładnie mieszam. Smażę na rozgrzanym oleju.
Smacznego!!!

Komentarze

  1. Moje ulubione placuszki jesienią to chyba ostatnio właśnie te :) Sprawdzone o każdej porze dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Btw - odpisałam Ci na komentarz

    OdpowiedzUsuń
  3. dyniowych jeszcze nie próbowałam, a dyni mam w domu aż za dużo ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty