Czosnkowa zupa krem z kalafiora z mięsną wkładką.

Kolejna zupka, kolejny kremik, na tą pogodę po prostu tego mi trzeba. Trochę żałuję, że w ostatnim czasie dodaję mniej postów, ale jakoś zapominam o uwiecznianiu moich posiłków i stąd tak mało przepisów, a ostatnio było co dodawać.... ja się zbiorę to upiekę coś dziś jeszcze, ale zobaczymy ;) bo się zbieram drugi dzień :D
A tym czasem zupa.


Składniki:
- kalafior
- porcja mięsa (u mnie indyk)
- 1 mała cebula
- 3 ząbki czosnku
- 1 łyżka masła
- przyprawy (u mnie bazylia i sól ziołowa)

Wykonanie:
Kalafior kroimy na różyczki i wrzucamy do garnka, na dno wlewamy trochę wrzątku i gotujemy pod przykryciem (można dodać kostkę rosołową, ja pominęłam). Gdy kalafior będzie miękki, zdejmujemy z ognia dodajemy przyprawy i pokrojony czosnek, wszystko blendujemy na gładką masę i odstawiamy. Na maśle podsmażamy cebulkę i mięso, następnie wrzucamy do kremu, mieszamy i gotujemy jeszcze chwilę, podajemy z tostami lub z ziemniakami. Szybkie, rozgrzewające i smaczne :D
Smacznego :D




Komentarze

Popularne posty