Dyniowe muffiny i najzdrowsza na świecie "nutella".


Trochę późno bo sezon już trwa, ale wreszcie zakupiłam pierwszą dynię.


Przepisem na muffinki nie będę się dzielić ;) a to dlatego, że są bardzo standardowe i na moim blogu znajdziecie mnóstwo przepisów na tego typu wypieki.
Ten post będzie bardziej o tym cudownym słodkim mazidle, zdrowym jak żaden inny.





Przepis na 1słoiczek jak na zdjęciu.
Składniki:
- 2 bardzo dojrzałe awkado
- 1 czubata łyżeczka stewii (chyba przesadziłam)
- 3 czubate łyżeczki naturalnego, gorzkiego kakao

Wykonanie: 
Wszystko razem miksujemy na gładką masę. Z racji tego że mój krem wyszedł tak bardzo słodki, w trakcie jego jedzenia co jakiś czas dosypuję sobie gorzkie kakao.
Polecam, zdrowa pychota!


"Sprawdzone miejsce z sadzonkami roślin owocowych www.naszekrzewy.pl"

Komentarze

  1. dyniowe słodkości, mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobię w końcu tą nutellę jak tylko dorwę awokado :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kupnej nutelli nie lubię, tym samym awokado-nie dla mnie ;p za to dyniowe racuchy to już inna bajka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kremie wcale nie czuć awokado.
      A to nie dyniowe racuchy tylko muffinki :)
      Pozdrawiam :D

      Usuń
    2. sorry za pomyłkę, zwyczajne przejęzyczenie, muffiny i racuchy pomylić, no nieźle!

      Usuń
  4. Bardzo fajny przepis na nutelle w wersji fit:-) spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiliśmy tylko placek dyniowy, muffiny też pewnie pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magda, niedługo losowanie w konkursie, czy udało Ci się zamieścić gdzieś info o konkursie?
    Pozdrawiam
    Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zufik banerek znajduje się u mnie na stronie głównej :)

      Usuń
  7. ale super pomysł na nutelle ;) dziękuję Ci :*

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nigdy w życiu dyni nie próbowałam. Nutella kusi. Zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz spróbować tego cudownego warzywa!

      Usuń
  9. o kurczę, że też pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga : ) zawsze myślałam, że nie masz ;x a Ty mnie tak często odwiedzasz ^^ a tyle super przepisów tu masz, wszystko w moim guście : )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty