Urodzinowo i Świątecznie!


Ponieważ wyjechałam już w czwartek wieczorem na blogu pusto, choć na wasze blogi zaglądam regularnie ;)
Dziś nie będzie przepisów, choć kucharzenie w pełni, jestem w swym żywiole. Piszę dziś ponieważ chciałam złożyć wam Świąteczne życzenia.
Aby ten niezwykły czas został spędzony przez was w pełni, byście byli usatysfakcjonowani pod każdym względem, by czas ten był przepełniony miłością, radością, ciepłem rodzinnym, by mijał pomału i sprawiał mnóstwo radości. Poza tym życzę spełnienia marzeń tych zwyczajnych, codziennych, tych najbardziej skrytych i tych najbardziej szalonych. Oraz na co dzień, dużo zdrowia, uśmiechu, zadowolenia i akceptacji samych siebie. Tego wszystkiego życzę wam i sobie w te Święta i nadchodzący Nowy Rok 2014 :* och jak ten czas szybko leci.
Jak w tytule dodatkowo świętuję dziś swoje urodziny, miało być urodzinowe śniadanko z fotką na bloga, ale że nie jestem u siebie to foty przekładam na kiedy indziej. ;)



Komentarze

  1. Ja również życzę Ci kochana zdrowych , wesołych i smacznych Świąt bożego Narodzenia ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt! :) I wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko najlepszego! Mnóstwo pyszności i inspiracji na kolejny rok! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego kochana! Wesolutkich :-* Zdrówka i szczęścia na ten Nowy Rok! :-* Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty