Kakaowo-bananowe muffinki z ciecierzycy /bez mąki, bez cukru, bez tłuszczu/.


W tym mikołajkowym śniadaniu pokazałam wam te babeczki, teraz czas na obiecany przepis. :)




Składniki:
- 100g mąki z ciecierzycy
- 2 jajka
- 1 duży banan
- 2 łyżki gęstego naturalnego jogurtu
- 2 łyżki gorzkiego naturalnego kakao
- 1 łyżeczka stewii 
- 1 łyżeczka sody

Wykonanie:
W misce miksujemy jajka, następnie dodajemy jogurt i rozgniecionego banana ciągle miksując. W osobnym naczyniu łączymy suche składniki tj, mąkę z ciecierzycy, kakao, stewię i sodę. Suche składniki dodajemy do miski i całość dokładnie mieszamy. Nakładamy do foremek i pieczemy ok. 25min. w 170 stopniach.
Pycha!



Komentarze

  1. Bardzo ciekawi mnie ich smak ! Musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy przepis :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie przyprawzyciekolorami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mąki z ciecierzycy nie miałam szansy jeszcze wypróbować. Spróbuję to nadrobić w najbliższym czasie ;) Ładnie wyglądają i do tego jakie zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ymm na 100% pyszne :)
    Może obserwacja za obserwacje?
    jakby co pisz u mnie w komentarzach.
    Dubisttyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie wyglądają te muffiny :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł na muffiny <3
    mam mąkę z ciecierzycy, ale mało jej używam, bo średnio pasuje mi ten jej specyficzny aromat :p w tych muffinach jest mocno wyczuwalny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc...to mój pierwszy wypiek z tej maki i szczerze powiem, że mi smakowały, dominującym smakiem jest kakao, słodki aromat i smak stewii oraz banan, a dopiero gdzieś tam na końcu ten specyficzny cieciorkowy..:P

      Usuń
  7. czaaaaarno, wiedzę ciemność :D
    Mmm.. wyglądają kusząco!
    Choć 1szy raz spotykam się z mąką z ciecierzycy! zaskoczenie zupełne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mąka z ciecierzycy?! I ciacha ze strączków? Lubię to! i muszę kupić sobie foremkę keksówke by machnąć ciacho z fasoli *taki plan* a zaraz po nim toto cudo. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc mi pozostaje tylko czekać na relację z Twojego pieczenia :*

      Usuń
  9. A taka mąka to łatwo dostępna jest??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zamówić np. tu: http://www.skworcu.com.pl/814,pl_maka-z-cicierzycy-cieciorki-200g.html
      Podlinkowałam również w przepisie :)

      Usuń
  10. przydałaby się taka jedna do popołudniowej kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty