68! Czekoladowe Mikołajki!

Więc zaczynamy, od czekoladowego śniadania:

/czekoladowy serniczek z jogurtem naturalnym, czekoladowo - bananowe muffinki z ciecierzycy i kawa czekoladowa, och jak czekoladowo/



Serniczki z tego przepisu, tylko zamiast serków wiejskich dałam zwykły twaróg i jogurt naturalny, a przepis na te boskie muffiny wkrótce ;)

Tym wspólnym mikołajkowym śniadaniem dołączam do akcji:




Teraz popijając kawę wyglądam na mojego Mikołaja :). Ciekawe czy mój prezent już doszedł?
i wcale nie mam spuchniętych oczu :*




Komentarze

  1. Nie jestem urażona, teraz nie, bo wcześniej Twój komentarz "wtf" był po prostu ofensywny i nie można było odebrać go obojętnie.
    Poza tym, moje przepisy nie są już tylko ze śniadań. Najlepiej nie interpretować, co jakim było posiłkiem, tylko co jest na talerzu ;) To chyba najważniejsze, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. ale u wszystkich czekoladowo! a u mnie jak zwykle nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ajj smakowicie;D

    OdpowiedzUsuń
  4. pysznie czekoladowo :) czekam na przepis na muffiny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie! i jak tam prezent? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem :( wciąż czekam na mojego Mikołaja pewnie ciężko mu dojechać przez tą pogodę, ale oglądam sobie wasze prezenty :)

      Usuń
  6. Pyszne takie śniadanko, a prezent z pewnością dotrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miam ! Z wiejskiego jeszcze nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie śniadanko poproszę do łóżka :P hehe

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty