Pierwsze Urodziny Bloga!

Jak szybko minął ten rok.
Tak, równo rok temu bijąc się z myślami czy to ma jakikolwiek sens (?) po cichu, po kryjomu, w tajemnicy przed wszystkimi założyłam tego bloga. Po co? Najbardziej chyba dla siebie, dla uporządkowania, dla zebrania wszystkich przepisów, dla zabawy, z pasji i miłości do gotowania i jedzenia.
Więc  w ciągu tego roku opublikowałam 170 postów (włącznie z tym ;))
Zajrzano tu 40 521 razy, pojawiło się 1040 komentarzy.
Dziękuję! To bardzo miłe, i dodatkowo motywujące do dalszego działania i udoskonalania tego bloga.
A ukoronowaniem pierwszych urodzin niech będzie ten biszkopt przekładany bitą śmietaną który zrobiłam wczoraj dla mojego N:*
Dodaję też kilka migawek z ostatnich zabaw w kuchni ;)



/biszkopt z bitą śmietaną/





/ciasto fasolowo-makowe/





/dzisiejsze śniadanie: cukiniowe placki na jogurcie greckim z pieczarkami i żółtym serem/




 / przed wczorajsze cukiniowe z żółtym serem na maśle/



/zapas mielonych dla N:*/

 
robiłam je pół dnia :/


/również dla niego makaron razowy z piersią kurczaka w panierce z płatków BF/

 

/domowy biały ser mojej produkcji/

 


Miłej niedzieli :*

Komentarze

  1. Gratuluję i życzę kolejnych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego czekoladowego i oby kolejnych tłustych lat blogowych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadziej że będzie ich dużo ;)

      Usuń
  3. Gratuluję rocznicy! :)
    Świetnie uczczona ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. biszkopt i bita śmietana ....już wyobrażam sobie ten rozpływający się delikatny smak w ustach...<

    OdpowiedzUsuń
  5. same pyszności:) gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję !! same pyszności ,ąz nie można oderwać wzroku ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę kolejnych udanych lat :D

    OdpowiedzUsuń
  8. to życzę miliona nowych wpisów i wytrwałości w blogowaniu! ;**
    aaaale bym zjadła takie cukiniowe placuszki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję roczku! I powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty