Obłędne pietruszkowo - koperkowe pesto.



Moje pierwsze w życiu pesto, tak pierwszy raz je jadłam i pierwszy raz robiłam. Wyszło świetne. Planowałam zrobić pesto pietruszkowe, łącząc kilka znalezionych przepisów w necie, ale moja lodówka po każdym otworzeniu pachnie koperkiem, więc stwierdziłam, ze też go wykorzystam. :D




Składniki:
- 1/2 pęczka natki pietruszki
- 1/2 pęczka koperku
- 3-4 łyżki pestek dyni
- 2-3 łyżki oliwy/oleju
- sól ziołowa i świeżo mielony czarny pieprz

Wykonanie:
Na suchej patelni podprażamy pestki dyni, dokładnie umyte i wysuszone zielone wrzucamy razem z wszystkimi składnikami, doprawiamy i blendujemy na gładką masę.
Gotowe!


Komentarze

  1. Dobrze,że lodówka pachnie koperkiem a nie...czymś innym :D

    Też musze zrobić w końcu domowe pesto! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam pomidorki z bazyliowym pesto, ale podejrzewam, że z takim też smakowałyby cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dluższy czas przymierzam się do pesto ale nie wiedziałam czym zastąpić orzeszki pini. Dynia brzmi obiecująco :D jednak smak pietruszki jest dla mnie nie do przejścia więc zrobię bazyliowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przymierzam się jeszcze do szpinakowego pesto!

      Usuń
    2. Ooo, mniam! Z dużą ilością czosnku zapowiada się pysznie. Teraz nie masz wyjścia- czekam na szpinakowe pesto :D

      Usuń
  4. Moja Kuchara :*

    OdpowiedzUsuń
  5. o wow! super! Twój blog jest na liscie blogow fit www.blogifit.blogspot.com będzie mi bardzo miło jak umieścisz banerek na swoim blogu z aktywnym linkiem do strony, z gory dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O takie własnej roboty zawsze smaczne ;) !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty