Bez cukru i bez mąki - idealne szybkie serniczki!

Wystarczą trzy składniki + dodatki wedle uznania (ale i bez nich jest przepysznie)!




Składniki:
- kostka twarogu (250g)
- duży banan
- 1 jajko
+
jeśli chcesz:
- 1 łyżeczka gorzkiego kakao/aromat waniliowy/cynamon/rodzynki itp.

Wykonanie: 
Rozgniatamy dokładnie banana z twarogiem i jakiem, całą masę dzielimy na 4 części, wkładamy do foremek i pieczemy ok. 30 min. w tem. 180 stopni. Ja do połowy masy dodałam łyżeczkę kakao z tąd dwa serniczki mam bananowe, dwa kakaowe, wedle uznania można dodać rodzynki, bakalie, różne aromaty i...dosłodzić do smaku jak komuś są zbyt mało słodkie, polecam tu miód.
Smacznego!
Gdy zrobiłam je pierwszy raz byłam w szoku, że smakują tak.....sernikowo! :D


Komentarze

  1. Bardzo ciekawy, szybki i nietuzinkowy pomysł :) A lista składników przynajmniej nie przyprawia o zawrót głowy i portfela :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam, zdrowe serniczki !! świetny pomysł ;) ślicznie wyglądają *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają jak ciasteczka :) Chętnie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Schrupałbym jak królik marchewkę... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mnie zaciekawił Twój przepis ;) na pewno były pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A dziś światowy dzień pocałunku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam! Jak sernikowe to już je lubię :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty