54! Kokosowo-truskawkowe szaleństwo!


/placki kokosowo-truskawkowe z truskawkami :) /



trochę było z nimi roboty, ale warto! :)

Składniki:
- 3 łyżki kaszy jaglanej
- 3 czubate łyżki wiórek kokosowych
- 3 łyżki dowolnej mąki
- mleko kokosowe (można zastąpić zwykłym)
- 1 jajko
- truskawki ok. 350g
- olej kokosowy do smażenia

Wykonanie:
Dnia poprzedniego przyprażyłam kaszę jaglaną na patelni aż zaczęła ładnie pachnieć, następnie ugotowałam ją na mleku kokosowym, przykryłam i odstawiałam na noc. Rano wbiłam jajko, dodałam odrobinę mleka (do uzyskania odpowiedniej konsystencji), część wiórek, mąkę i całość zblendowałam. Następnie dodałam resztę wiórek i kilka drobno pokrojonych truskawek (ok. 5-6 dużych szt.), smażyłam małe placuszki na oleju kokosowym. Resztę truskawek zjadałam przy smażeniu i razem z plackami :P

A wiórki zrobiłam sama z tego pysznego kokosa :)




Czerwone owoce w roli głównej

Komentarze

  1. Na pewno smakowały cudownie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. sezon truskawkowy - czas start!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z plackami zawsze warto się pobawić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś mistrzynią przeróżnych placuszków, naleśniczków itp na wszelkie sposoby słodko, słono- mniam!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z kokosem <3 pychota !! placuszki pierwsza klasa ! ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty