Urodzinowe ciasteczka!

Tak jak w tytule obchodzę dziś swoje małe święto, przed tymi wielkimi które zbliżają się do nas ogromnymi krokami.
Miały być na szybko, taaa pamiętacie kutię klik , mówiłam, że mam jej dużo, więc pomysł na dodanie jej do jakiegoś Świątecznego ciasta wcale nie był zły. Ale... jeszcze przed Świętami wykorzystałam ją do moich Urodzinowych ciasteczek. Wystarczy ciasto francuskie i kutia, trochę wyobraźni i czasu, bo jak wspomniałam zakładałam, że będzie szybko, ale piekłam na 4 czy 5 tur, starczy dla każdego.
Częstujcie się wyszły pyszne, polecam zrobić też na Święta np. z masą makową gdy nie macie kuti.
Dziś również wyjeżdżam do domu rodzinnego wrócę dopiero po Świętach, więc chciałabym życzyć Wam Wszystkim, Wszystkim Moim czytelnikom, zdrowych, radosnych, rodzinnych i Wesołych Świąt :*






Ciastka na jeden kęs - NAGRODA

Komentarze

  1. Nie ma sprawy! :) Pomysł z gwiazdką zaczerpnęłam stąd :)
    http://kolorowowkuchni.blogspot.com/2012/12/babka-z-gwiazdka.html

    Ale ciasteczka pyszne <3 Mogę się poczęstować? :D
    I sto lat oczywiście, sto lat! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz dziś urodziny? No to wszystkiego, co najlepsze! :)
    A przy okazji także zdrowych, spokojnych, szczęśliwych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :) Ciasteczka musza być pyszne, częstuję się jednym :D Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to wszystkiego najlepszego! :)
    A przepis na ciacha to bardzo fajny pomysł;) wykorzystam go kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę spóźnione życzenia urodzinowe, ale i tak życzę Ci wszystkiego co najlepsze: duzo, zdrowia, spełnienia marzeń, tego co sobie tylko wymarzysz.

    A z okazji Świąt tego by pokój i radosć zawsze gościły w Twoim sercu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ervisha, bardzo mi miło, dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  6. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe, wszystkiego najlepszego:)

    Zapraszam na Candy Noworoczne, do wygrania książki : http://recenzje-kiti.blogspot.com/2012/12/candy-noworoczne.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ciasto francuskie,niaaaami <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie ciasteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie robiłam ciasteczek:D.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty