Sałatka prawie jarzynowa, prawie Świąteczna na bardzo szybko.


Na bardzo szybko..i wcale nie chodzi tu o to, że szybko się ją robi, szybko piszę post, bo nie mam czasu, tj. mam duuuuużo nauki, a robię wszystko tylko się nie uczę.
Tą sałatkę postanowiłam dodać wreszcie, tak wreszcie bo zrobiłam i zjadłam już dwie ogromne michy w ciągu ostatnich kilku dni, a dopiero dziś przy ostatniej miseczce przypomniało mi się o zrobieniu zdjęcia... W ogóle ile ja bym postów już dodała gdyby nie fakt, że zawsze przypomina mi się, że nie zrobiłam zdjęcia, gdy już to coś zjem...
Pawie Świąteczna, bo jeszcze ich nie ma, choć wyczekuję, odliczam, już się na nie cieszę, a ta sałatka kojarzy mi się ze Świętami, zawsze była w moim rodzinnym domu na Świątecznym stole.
Prawie jarzynowa, bo trochę zmodyfikowałam, na Święta pojawi się ta tradycyjna, a w tej wersji było kilka eksperymentów, jakich? zajrzyjcie do przepisu ...ale wyszło pysznie, a najlepsza jest na drugi, trzeci dzień, gdy wszystkie składniki dobrze się przegryzą.




Przepis, będzie bez proporcji podam tylko jakich użyłam składników, ilość dowolna ;p
Składniki:
-marchew
-pietruszka (korzeń i natka)
-seler
-jajka
-ziemniaki
-ogórki kiszone
-cebula
-szczypiorek
-groszek konserwowy
-kapusta pekińska
- kukurydza konserwowa
 dodatkowo:
- sos czosnkowy z tego przepisu (duuuużo)
Wykonanie:
Marchew, ziemniaki, pietruszkę gotujemy do miękkości, jajka na twardo. Wszystkie składniki ciachamy razem w małą lub większą kostkę (jak kto woli) wrzucamy do dużej michy, mieszamy, zalewamy sosem i mniam, mniam. Smacznego.
A ja chyba zrobię kolejną partię.

Komentarze

  1. Wiem, że nie czekałabym z jedzeniem długo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sałatka nieodłącznie kojarzy mi się ze świętami, u mnie również zawsze gości na stole :) Nigdy nie smakuje tak dobrze, jak wtedy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wygrzebałabym pietruszkę na bok i selera(chyba że w nitkach xD)
    Smacznie zimowo grudniowoo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjadłabym, uwielbiam sałatki, każde;P

    OdpowiedzUsuń
  5. to się nie zastanawiaj dłużej tylko kupuj, a kawa z karmelem - mniam;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty