Serniczki z patelni, moje pierwsze-bez mąki.


Tak zgadza się wreszcie się odważyłam je zrobić i do tego postanowiłam by były bez mąki, i nie wcale nie poszłam na łatwiznę dodając tonę otrębów ;)




Składniki (na jedną porcję jak na zdjęciu):
- ok. 130g twarogu półtłustego (mój był dość twardy i suchy, zbity, właśnie taki świetnie nadaje się do tego dania)
- 1 jajko
- ok. 8 łyżek wiórek kokosowych
- 1 łyżka masła
- cynamon

Wykonanie:
Do miseczki wbijamy jajko i lekko roztrzepujemy je widelcem, dodajemy pokruszony twaróg i wszystko razem dokładnie mieszamy, dodajemy cynamon i wiórki kokosowe. Ja dodałam około 6 łyżek, masa musi być dość zwarta i nie kleić się do rąk. Następnie formujemy małe kuleczki które lekko spłaszczamy i obtaczamy w wiórkach. Smażymy na maśle, na małym ogniu.
Pychota. Sama nie wiem dlaczego dopiero teraz je zrobiłam.



Komentarze

  1. Ja też mam przepis na serniczki z patelni bez mąki :) Rabie je troszeczkę inaczej, ale przepisu na razie nie zdradzę :) Wkrótce pojawi się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kokosowe, pyszne musiały być! Do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł! Takiej wariacji na temat twarogu jeszcze nie jadłam: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich to jeszcze nie jadłam, z pewnością przepyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. serniczki jadłam wczoraj ,tylko te z mąką! twój pomysł też świetny ;) pychotka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wrażenie,że mi by się nie udały,ale...spróbuje ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty