49! Mini omlety biszkoptowe na wytrawnie.


/mini omlety pszenne z cebulką (w środku) i żółtym serem/




Składniki:
- 2 jajka
- 4 łyżki mąki pszennej
- 2 łyżki mleka
- 1 łyżka otrębów pszennych
- 1 mała cebula
- olej do smażenia
- ser żółty na wierzch

Wykonanie:
Ubijamy białka na sztywną pianę z odrobiną soli, następnie dodajemy mleko i żółtka, dalej ubijamy. Po chwili dodajemy mąkę i delikatnie mieszamy drewnianą łyżką, do masy dodajemy jedną posiekaną i podsmażoną na złoto cebulkę, mieszamy. Placki smażymy na rozgrzanym oleju, po przewróceniu na drugą stronę układamy plasterki żółtego sera.
Smacznego!

Komentarze

  1. Ooo, cebulka i ser żółty - pycha, uwielbiam to połączenie. Kiedyś kojarzyło mi się z chipsami, ale odkąd poznałam tajniki gotowania, inaczej wyobrażam sobie to zestawienie. Omlety do zrobienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu będe musiala takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znałam wersji na wytrawnie.:) ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm ja też chcę takie smaczne omleciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wytrawnie, no proszę, smacznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. biszkoptowych omlecików na wytrawnie jeszcze nigdy nie jadłam, a z serem i cebulką muszą byc pyszne! jeszcze dodałabym pieczarki, a potem polała ketchupem i byłabym w niebie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był i ketchup i sos czosnkowy, choć żaden nie załapał się na zdjęcie :)

      Usuń
  7. A ja nigdy nie jadłam omleta;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne omleciki :))) a serek skojarzył mi się z księzycem. Cudo!
    Pozdrawiam,
    Olinka - Smakowy Raj

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądają, będę musiała kiedyś spróbowac omleta na wytrawnie, w ogóle omleta w innej formie niż cesarski ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mogę się doczekać aż wypróbuje;D mam nadzieje że z mąki orkiszowej też wyjdą

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty