46! Gdy nie mogę się zdecydować....(?)



Wczorajsze śniadanko, miałam ochotę na coś rozgrzewającego o bardzo wczesnej porze, ale z drugiej strony sałatka mnie wołała...zjedz mnie, zjedz mnie. Nie było wyjścia zjadłam i jedno i drugie ;p

/kasza jaglana na mleku, sałatka jarzynowa-klasyczna/





Uwielbiam kaszę jaglaną, choć nie jadam jej często, chyba trzeba to zmienić, najsmaczniejsza dla mnie wersja to sama kasza z mlekiem. Tak się zastanawiam żeby powrócić do co dziennych nawyków jedzenia owsianek/jaglanek itp. na śniadanie.
Poza tym doczytałam jaka kasza jaglana jest zdrowa,  jest źródłem witamin z grupy B (B1, B2, B6) oraz niacyny, składników mineralnych: magnezu, żelaza, fosforu, cynku oraz miedzi. Kasza jest również źródłem białka oraz błonnika pokarmowego. Z uwagi na to, iż jest lekkostrawna  nadaje się do spożywania również przez ludzi cierpiących na zaburzenia przewodu pokarmowego, stosujących dietę lekkostrawną.
Lubicie kaszę jaglaną?

Komentarze

  1. Ja też uwielbiam tę kaszę :) Sama z mlekiem jest taka delikatna, ale i z dodatkami nabiera ciekawego smaku. Częściej jem ją jednak na obiad niż na śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam czasem takie dni, że nie mogę się zdecydować i stawiam na miszmasz ;)
    Uwielbiam jaglaną, w przeróżnych kombinacjach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką sałatkę bym z chęcią zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie jadłam kaszy jaglanej, a narobiłaś mi ochoty *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. yummy !! kasza jaglana na mleku - najlepsza ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedzenie jednej rzeczy a potem drugiej całkiem odmiennej to dla mnie coś tak bardzo normalnego że aż strach. Potrafię chrupać marchewkę na zmianę z pizzą albo owsianką czy czekoladą. Nigdy razem, ale żeby tak po sobie to co innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też to jest coś normalnego:) i wręcz co dziennego.

      Usuń
  7. dla mnie kasza jaglana ma dziwny posmak, ale wiem, że jest bardzo zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest neutralna, może ma delikatny smak, mi smakuje:)
      A jeśli chodzi Ci o lekką goryczkę, która jest charakterystyczna dla tej kaszy, należy przed ugotowaniem jej najpierw przepłukać ją zimną, a następnie wrzącą wodą.

      Usuń
  8. Witryna jest świetnie zrobiona: przejrzysta, klarowna i miła
    w odbiorze

    Review my blog - top strony

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty