2013!

Drugie podejście do tego posta, przed chwilą tak się naprodukowałam, tak ładnie napisałam...ale blogger nie chce ze mną współpracować..wszystko zniknęło..to jeszcze raz.

Witam w Nowym Roku i na początku chciałam wam wszystkim od razu złożyć najserdeczniejsze życzenia Noworoczne, zdrowia, szczęścia, pomyślności, spełnienia marzeń, planów i postanowień, uśmiechu na co dzień, smoakceptacji i realizacji, zadowolenia i oby ten rok był lepszy od poprzedniego:*
Dla mnie rok 2012 nie był zły (edycja: był zły ;(, smutny i pełen łez... ), ale w tym 2013 pokładam wielkie nadzieję, mam nadzieję , że będzie lepszy ...NIE! ja to wiem, że przyniesie mi moje pragnienia.
Postanowienia duże i małe tworzą się już w głowie od wczoraj chyba będę musiała je dopracować i gdzieś zapisać :p
Ja spędziliście noc Sylwestrową? Ja się przyznam zaszalałam, wraz z my Lubym :* spędziliśmy cudowną noc na balu witając Nowy Rok. Zabawę uważam za udaną, nie odmawiałam sobie niczego, towarzystwo i muzyka mi odpowiadały ;). Tak, tak chyba trochę przesadziłam, mieliśmy ogromny wybór z przepysznym menu, nie wiem czy nie zjadłam nawet więcej niż w okresie Świątecznym, alkohol a i owszem zakręcił mi w głowie, ale chyba i w tym temacie jestem dość dziwna...? mimo dość dużego wyboru,  brałam wciąż to samo, a przecież "męskie drinki dla Laleczki?"...macie swoje preferencje w tym temacie? jestem ciekawa:)
No tak, ale nie o tym miało być, ostatnio dość sporo na moim blogu o gotowaniu piszę zbędnie/nie zbędnie zbyt dużo o sobie;)
Mimo tak dużego menu, przed imperezą lub teraz po trzeba się wzmocnić ...mmmm<3 bardzo polecam.Lubię to!

Makaron tri kolore ze szpinakiem, cebulą, czosnkiem i serem feta.



Przepis:
 Składniki:
- makaron ( tu tri kolore)
- szpinak ( u mnie brykiet mrożony)
- kilka ząbków czosnku
- mała cebula
- ser feta ( u mnie tłusty)
Wykonanie:
Gotuję makaron według przepisu na opakowaniu w lekko osolonej wodzie do miękkości. W między czasie na rozgrzanym oleju smażę cebulkę, po chwili wrzucam pokrojony czosnek i gdy się już zarumienią dodaję szpinak, smażę wszystko razem przez chwilę, aż szpinak się rozmrozi, teraz dodaję ulubione przyprawy i wykładam całość na ugotowany makaron, na koniec obsypuję obficie fetą.

Komentarze

  1. Witam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Szana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie danie! Mniam :)
    Szczęśliwego 2013!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję za życzenia i tak smakowitą propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze Sylwestra z lubym;) mama nadzieje że i ja kiedyś będę spędzałą z kimś Sylwestra...
    szczęścia i dużo zdrówka w Nowym Roku;*

    OdpowiedzUsuń
  5. makaron ze szpinakiem, lubię to! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zorganizowałam domówkę u mnie w mieszkaniu, ale tylko na 10, nei 100 osób, było fajowo :)

    Wszystkiego wspaniałego w 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. smakowite makaronowe danie ;D
    wszystkiego dobrego w nowym roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie. Zabawa do 6 rano ♥
    Oby 2013 przyniósł dużo dobra!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzajemnie, szczęśliwego!:)
    No i to się liczy-wybawiłaś się, najadłaś i napiłaś, zabawa jak najbardziej udana ;))
    A tym tri kolore-skradłaś mój żołądek ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. O, jak ja dawno nie jadłam szpinaku, a to przecież takie pyszne musiało być!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty