Recenzja. Deser. Niespodzinka.

Wracam z wakacji w drzwiach awizo, hm..?? nie czekam na żaden list, paczkę, na nic..? cóż to może być, pewnie jakaś reklama, pomyłka itp. Dzwonię do kuriera, umawiam się na jutro, godz. 10. będzie. I jest! Otwieram szybko, czytam adresata... było tak niewyraźnie napisane, że nawet nie byłam w stanie tego rozszyfrować, dobra otwieram...a w środku:


/4 opakowania deseru sojowego o smaku waniliowym/

Współpracuję z firmą Alpro , ale nie byłam uprzedzona o tej recenzji, no narzekać nie będę, od razu zjadłam jeden deser, był przepyszny, delikatny, kremowy, lekko słodki, ma gładką konsystencję, wyraźnie czuć smak ( i zapach) wanili, mogłabym go porównać do budyniu, ale jest o niebo lepszy. Jedno opakowanie zawiera 125g i moim zdaniem jest to w zupełności wystarczająca porcja.
Wartość odżywcza w 100g przedstawia się następująco:
kcal: 85
cukry: 13,5g ( 0g laktozy)
tłuszcze:1,9g
białko: 3,2g
cholesterol: 0mg
błonnik pokarmowy: 0,5g
sód: 0,05g
wapń: 120mg
oraz witaminy: B2, B12, D2

Skład:
woda, cukier, obtłuszczone ziarno soi (6,4%), skrobia modyfikowana z tapioki, zagęszczacze ( maltodekstryna, pektyna, karagen ), fosforan triwapiowy, aromat, sól morska, witaminy ( ryboflawina, B12, D2 ), barwniki (kurkuma, annato).

Od siebie dodam jeszcze, że naprawdę warto jest pyszny!Gorąco polecam!


Komentarze

  1. Gdyby był tańszy, z pewnością bym kupowała...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, to prawda, cena nie jest zbyt rewelacyjna, ale raz na jakiś tam czas...się porozpieszczać warto;)
    Ja mam zamiar kupić i spróbować deser o smaku gorzkiej czekolady (bo uwielbiam taką), a nawet nie wiedziałam, że taki jest:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. cena odstrasza, a poza tym nie podoba mi się ta skrobia modyfikowana w składzie, ale to już chyba standard w deserkach (również tych mlecznych)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty