Letnia sałatka.

Oj! trochę mnie nie było, ale wracam choć na krótko, dodaję prostą, letnią sałatkę którą robiłam już przed wyjazdem, ale nie zdążyłam jej dodać. Szkoda, że nie mam zdjęć jedzenia z ostatnich dni, gdzie gościłam się, narobiłabym wam smaka, ale możecie wierzyć na słowo, mój brzuszek jest zadowolony, choć momentami myślałam, że pęknie ;P W sumie dodaję dość dietetyczną sałatkę na lato, a sama ostatnio objadałam się ogromną ilością lodów, słodkości i innych rarytasów, czy coś jest nie tak? :)

Przejdźmy więc do konkretów:


Przepis na jedną porcję:
- pół opakowania sera feta
- pół różyczki brokuła
- pół żółtej papryki
- pół czerwonej papryki
- duży pomidor
- cebulka dymka
- świeża natka pietruszki
- szczypiorek
- przyprawy

Wykonanie:
Brokuł podzielić na małe różyczki, ugotować, ostudzić, pokroić i wrzucić do miski. Paprykę, cebulkę i pomidora również pokroić i dodać, ser feta pokroić w kostkę, dodać posiekaną pietruszkę i szczypiorek, doprawić jeszcze wedle uznania. Wszystko dobrze wymieszać i zajadać.
Smakowitego :)




Pomidorowe inspiracje Przekąski na SESJĘ

Komentarze

Popularne posty