5! owsianka


Tak zaczęłam mój dzień:
/Owsianka na napoju ryżowym, czyli płatki i otręby owsiane, zarodki pszenne i wiórki kokosowe oraz białko jaja, a do tego micha wiśni/


Po raz kolejny skusiłam się na zakup napoju ryżowego Alpro, by ugotować na nim owsiankę. Na ostatnich zakupach zaopatrzyłam się również pierwszy raz w życiu w zarodki pszenne w sumie z ciekawości. Dzisiejsza owsianka przybrała wręcz konsystencję kaszki manny i smakowicie rozgrzała mój brzuszek rano, och ja kocham wakacje!!!
Miłego dnia:*
P.S. Jeszcze jestem dziś i jutro, a potem was opuszczam na ...hmm.. dobre ponad dwa tygodnie, może trzy...i nie,nie,nie to nie będą wakacje...buuu....do roboty i to za darmo!!!

W wiśniowym sadzie - lato 2012 Przekąski na SESJĘ

Komentarze

  1. smakowicie
    ps.warto usunąć weryfikację obrazkową

    OdpowiedzUsuń
  2. hm.. dzięki, ale jak to zrobić??

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm...pysznie : D i te czereśnie! <3

    powiedz, co zrobiłaś z białkiem? ubiłaś i dodałaś do gotującej się owsianki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś próbowałam z ubitym, ale średnio to wyszło..nie wiem może Tobie zasmakuje.
    Ale teraz po prostu do już gotowej owsianki pod koniec gotowania wrzuciłam białko (bardzo często dodaję całe jajko) i energicznie mieszam by równo je rozprowadzić, gotując na malutkim ogniu. Robi się bardzo kremowa, gęsta, budyniowa, pycha! polecam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty