Nareszcie wracam! i migawki


Witam po dłużej przerwie cóż, głównym powodem mojej nie obecności była sesja i przygotowania z nią związane, pojedynek zwyciężyłam i wracam szczęśliwa. Poza tym kilka sytuacji życiowych trochę mnie przyblokowało by móc regularnie blogować, ale pomału wszystko wraca do normy. Niestety czasu za wiele nie mam wciąż jedne, a za nimi kolejne obowiązki, ale postaram się w miarę regularnie pisać :)
To że mnie trochę nie było, nie oznacza, że nie działałam w kuchni, wręcz przeciwnie piekłam i gotowałam, często, gęsto i namiętnie, wrzucam kilka migawek choć był tego ogrom, no ale nie zawsze pamiętałam o tym by zrobić zdjęcie i nie zawsze miałam możliwość.


/muffinki z jabłkami, rodzynkami i toną cynamonuu z polewą czekoladową/


/bananowe ciasto z kaszy jaglanej/


/muffinki z amarantusa z suszonymi śliwkami/


i śniadanka
/jaglanka z serkiem wiejskim i cynamonem/



/owsianki czekoladowe z pomarańczą, słonecznikiem i miodem/


/owsianka z otrębami, musli błonnikowym,pomarańczą, dżemem malinowym i słonecznikiem/



/domowe mleczko kokosowe/


Odnośnie mleczka w internecie można znaleźć mnóstwo różnych przepisów, lecz postanowiłam stworzyć własny ponieważ z tamtych do końca nie byłam zadowolona, już nie długo mleczko i przepis na nie. Co do innych przepisów, ostatnio sporo tworzę z kaszą jaglaną więc też wkrótce coś się pojawi, muffinek na blogu sporo więc przepisów powielać nie będę, a owsianki/jaglanki pojawiają się raczej w formie inspiracji :)
tak więc see you soon :D

Komentarze

  1. Fajnie, że wróciłaś i to z takimi smakołykami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego mleka kokosowego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że wróciłaś ! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ile pyszności zaintrygowało mnie ciasto babanowe z kaszy jaglanej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniaam! a ja akurat żadnego cukru (ani miodu, ani owoców) nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  6. zauważyłam, że czas sesji jest powodem przestoju w blogosferze. ale dobrze, że już prawie koniec ;)
    czekam na więcej przepisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem bardzo ciekawa jak to jest z tym mlekiem kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne przepisy, trafiłam do Ciebie z wizażu ;) I zostanę na dłużej :)
    Właśnie zjadłam kaszę z serkiem wiejskim i cynamonem, przepyszna!
    Dziękuję za inspirację i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty