Bez cukru, bez mąki, bez tłuszczu...to z czego są te ciastka?


"to z czego są te ciastka?" - zapytał
"spróbuj" - odpowiedziała
"mmmm...pychota! jest ich więcej?" - ...




Składniki:
- 1 szklanka mleka (250ml)
- 12 łyżek kaszy manny (120g)
- 1 duży dojrzały banan
- przyprawy (u mnie: 1 łyżeczka kakao, cynamon, kardamon i imbir)

Wykonanie:
Kaszę wsypujemy do gotującego się mleka ciągle mieszając by nie było grudek, gotujemy chwilę, studzimy. Kaszę, banana i przyprawy blendujemy na gładko (lub gdy komuś zabrali blender, jak mi ;) ) męczymy się rozcierając wszystko widelcem jakieś pół godziny ;)
Masę wykładamy na blaszkę formując ciasteczka łyżką, wyłożoną papierem do pieczenia i pieczemy 15min. w 200 stopniach. Wyszło mi 16 małych ciasteczek.
Smakowitego życzę :*

Komentarze

  1. "to z czego są te ciastka?"
    Z miłości! Hehe ;)
    Smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosty, a jaki efektywny przepis!!

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmmm muszę zrobić takie ciasteczka z niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, robiłam identyczne już jakiś czas temu ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc Madzia możesz potwierdzać prostotę i smak tych cudeniek :)

      Usuń
  5. To chyba jakieś czary mary ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bomba! ;) podoba mi się i to bardzoooo ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Porywam kilka do herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny przepis, zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdrowo, zdrowiej i pysznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. MNIAM, jako czekoladoholiczka dodałabym kakao ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam kakao, ale tylko 1 łyżeczkę więc mało zabarwiło, dodaj więcej jeśli chcesz ;)

      Usuń
  11. użyłabym wiórkow kokoswych zamiast kaszy mannej ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo! jakie fajne, takich jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piątka dla niego, po przeczytaniu tytułu nasunęło mi się identyczne pytanie :D Fajne te ciastka z niczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. proste i pyszne, takie przepisy lubię najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej. Czadowe są! Tylko ja kaszy manny nie mogę...ale jakoś pokombinuje i zmielę sobie inną kaszę. Czad! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy mają one być miękkie w środku? Czy nie dopiekłam? ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty