Zdrowe muffinki dla dzieci.






Łatwe i szybkie, idealne dla maluchów. Kilka dni temu przeszła mi przez głowę myśl by dodać serię przepisów dla maluszków i by skrobnąć co nie co o rozszerzaniu diety. Jestem na bieżąco ponieważ mam w domu obecnie Małego Smakosza, a raczej Smakoszkę która je raz lepiej, raz gorzej w zależności od humoru, nastroju, apetytu, ochoty, pogody, widzimisię czy może od tego czy wiatr zawiał dziś z lewej czy prawej ;) A tak poważniej to nigdy nie narzekałam (i nie narzekam!) na to jak i ile je Moja Kruszynka, bo apetyt dopisuje i chętnie poznaje nowe smaki, a jak każdy z nas tak i ona ma gorsze i lepsze dni.
A wracając do przepisu, tak zajrzałam do polecanej literatury i nie mam dobrych opinii bo spotkałam się z brakiem profesjonalizmu o którym może napiszę innym razem i sama (jak zawsze ;) ) stwierdziłam, że upichcę dla Malutkiej małe co nie co. Dziś testowała i smakowało więc może i Waszym pociechom posmakuje.

Składniki:
- 1 szklanka mąki pszennej pełnoziarnistej
- 1 jajko
- 50 g roztopionego i ostudzonego masła  
- 1 banan
- 1/2 szklanki mleka
- 1 płaska łyżeczka cynamonu
- garść wcześniej namoczonych rodzynek 

Wykonanie:
Masło, jajko i rozgniecionego banana wymieszaj w misce, dodaj mąkę wymieszaną z sodą i cynamon, mieszając wszystko dolej mleka i wrzuć garść rodzynek. Wymieszaj do połączenia się składników, nałóż do foremek i piecz około 25 min w temperaturze 180 stopni. 



To takie proste i szybkie muffinki które nadadzą się na szybką przekąskę dla Twojego malucha. Z tego przepisu wyszło mi 6 szt.

Idealne do małej rączki :))) 


Komentarze

Popularne posty