:)

Za chwilę minie rok jak zniknęłam z bloga...cóż wiele się zmieniło, dużo pracy i innych zajęć, brak czasu, motywacji, brak chęci i....i niestety zaniedbałam to miejsce, ale! tak dziś postanowiłam wrócę, wrócę bo zatęskniłam za tym światem, wrócę bo znów chcę gotować, piec i dzielić się z wami tym co uda mi się stworzyć :) Oraz wrócę bo chce dalej tworzyć swoją wirtualną książkę kucharską.
W kuchni nie przestałam działać nawet na chwilę mimo iż tu mnie zabrakło także wystarczy wrócić do publikacji :)

No ok ;) wiosny jeszcze nie ma, ani tej kalendarzowej ani tej za oknem (choć na chwilkę dała o sobie już znać :) ) ale zbliża się, zbliża się wielkimi krokami i już szybko niech zawita w naszych sercach by bardziej chciało się żyć, działać, tworzyć i być ! Pozdrawiam wszystkich serdecznie i witam po przerwie :D !!!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty