Babeczki z mąki kokosowej.


Każdy kolejny wpis i znów mąka kokosowa, szaleję, jak się dorwałam tak działam ciągle z nią w kuchni. Dziś babeczki zdrowe, smaczne, bezglutenowe :)



Przepis na 4 szt.(jak na zdjęciu)
Składniki:
- 1/2 kubka mąki kokosowej (około 9-10 łyżek)
- 1 duży banan
- 3 jajka
- 3 łyżki gęstego naturalnego jogurtu
- 1 łyżeczka sody
- 3 łyżki naturalnego gorzkiego kakao

Wykonanie:
W misce mieszamy jajka, jogurt i rozgniecionego banana, dodajemy następnie mąkę, kakao i sodę, całość łączymy do uzyskania jednolitej masy. Nakładamy do foremek i pieczemy około 20-25 min. w tem. 180 stopni.
* babeczki są mało słodkie i dość suche, dla fanów słodkości polecam dodać miód/cukier/stewię itp. a zajadać do kawy lub z dżemem, ja następne napewno nadzieję hmm... pewnie ricottą :)
Smacznego!!!


Komentarze

  1. I kształty jakie świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ją muszę dorwać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne musiaz bz smacyen łd

    p.s. zapraszam na konkurs, do wygrania voucher o wartości 30$ na okulary, informacje u mnie w ostatniej notce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta mąka kokosowa mnie intryguje ,muszę jej gdzieś u siebie poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak z mojej ukochanej i najwspanialszej mąki to porywam z uśmiechem na twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale foremki!! Nie dość, że pięknie wyglądają to pewnie i świetnie smakują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie cztery: serca, kwiatek (widoczne na zdjęciu) oraz usta i torebkę ;)
      Są rewelacyjne i dość duże, bardzo je lubię :)

      Usuń
  7. nie dziwię Ci się - mąka jest genialne! i świetne babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądaja bardzo smacznie :) !

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam babeczki, a z mąki kokosowej nigdy nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kokosowe są przepyszne! I fajne masz foremki na muffinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, foremki są rzeczywiście świetne!

      Usuń
  11. jestem bardzo ciekawa tej mąki. Jaka jest w smaku?Warto kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że warto kupić ;) ale można zrobić samemu http://calamadalena.blogspot.com/2014/02/mleczko-i-ciasteczko-czyli-o-kokosie.html

      A w smaku jest lekko kokosowa i pachnie cudownie :D

      Usuń
  12. Hej,nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award-zapraszam po szczegóły do mnie i życzę miłęj zabawy:) http://www.nietadieta.pl/2014/03/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszniutkie są te babeczki ;-) Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. czy można dodać coś innego zamiast banana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie próbowałam nic innego, ale może jakiś inny owoc o podobnej konsystencji.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty